Dla działu
sprzedaży
Rozwiązania e-learningowe są idealnie dostosowane do potrzeb działów sprzedaży.
Rozwiązania e-learningowe są idealnie dostosowane do potrzeb działów sprzedaży.
Handlowcy muszą posiadać głęboką i aktualną wiedzę na temat oferowanych produktów. Muszą znać produkty i rozwiązania konkurencji, muszą umieć (i mieć motywację) wdrażać nowe produkty i promocje. Jednocześnie warto, by regularnie sprawdzać ich wiedzę, aby oceniać ich nie ze względu na potencjał terenu czy lokalizację, ale ze względu na prezentowane umiejętności.
Dzięki platformie Learn Up możemy podnosić wskaźniki sprzedażowe. Regularne przekazywanie wiedzy i testy to większa konwersja, podniesienie wartości paragonu / koszyka / faktury dzięki upsellingowi i cross sellingowi, większa wiara w produkt oraz szybkie wdrażanie nowości, ale pamiętaj, że lista korzyści jest dłuższa.
Dobrze ustawiony proces szkoleniowy, bazujący na rozwiązaniach online z elementami offline sprawi, że kluczowe wskaźniki sprzedażowe mogą z kwartału na kwartał rosnąć. Z pewnością nie jest tak, że Twój zespół sprzedażowy wie wszystko o sprzedawanych produktach. Wykorzystaj potencjał, który w nich drzemie. Odłóż na chwilę kolejne nowe akwizycje i kolejne fazy rozwoju firmy, by wyciągnąć więcej z istniejącej struktury.

Tomasz Hoffmann
Prezes Zarządu Learn Up