Dla działu
serwisu

Dedykowane funkcje dla firm posiadających serwisantów / techników / instalatorów to realne wsparcia przy przeprowadzaniu szybkich i oszczędnych procesów certyfikacyjnych.

Kontroluj wiedzę techniczną techników i serwisantów

Zmniejsz liczbę zgłoszeń i reklamacji w dziale technicznym, które często wynikają z problemów z montażem lub obsługą serwisową, a nie jakością produktu. Daj technikom dostęp do zasobów zawierających instrukcje techniczne, aby zapobiec takim problemom. Niewłaściwe zrozumienie produktów przez instalatorów może narażać wysiłki marketingowe na straty, dlatego istotne jest, aby dostarczyć im szybki i prosty dostęp do polityki produktowej, wytycznych jakościowych, specyfikacji technicznych oraz aktualizacji oferty.

Niezbędne zasoby dla techników i serwisantów

Serwisant i instalator powinien przyswoić efektywnie najważniejsze informacje w możliwie najkrótszym czasie. Instrukcje, skomplikowane opisy techniczne przedstawione w przyjazny sposób w postaci animacji oraz instruktaże stanowiskowe w postaci wideo możesz teraz przekazać dzięki platformie Learn Up. Dobrze wyposażony w wiedzę serwisant i instalator ogranicza liczbę popełnianych błędów. Platforma Learn Up pomoże zapoznać się ze wszystkimi informacjami w określonym tempie, samodzielnie w dowolnym czasie, miejscu oraz na dowolnym urządzeniu.

Wdrożenie i certyfikacja
nowej osoby

Platforma Learn Up oferuje także wygodny sposób na certyfikowanie serwisantów i instalatorów. Działa to w sposób kompleksowy: platforma nie tylko pomaga w procesie wprowadzania oraz przeszkolenia, ale także pełni kluczową rolę w weryfikowaniu posiadanej przez nich wiedzy technicznej. Proces ten jest możliwy dzięki odpowiednio dostosowanym testom, które oceniają praktyczne umiejętności oraz wiedzę pracowników. Pozytywne wyniki tych testów są automatycznie przetwarzane przez system, który generuje certyfikaty dla osób, które zdobyły odpowiedni poziom wiedzy technicznej.

Skontaktuj się
z nami

Chętnie przedstawimy nasze rozwiązania i wieloletnie doświadczenie podczas krótkiej 30 minutowej prezentacji online. Kiedy byłby najlepszy moment na rozmowę?
Tomasz Hoffmann
Zapraszam do kontaktu!

Tomasz Hoffmann
Prezes Zarządu Learn Up

    Shopping Basket